click..

Monday, November 17, 2008

Salam Perkenalan

Assalammualaikum..

Awal mula pertama mula, sebenarnya ini adalah langkah pertama saya sebelum menjadi seribu langkah. Ini adalah pertama kali penglibatan saya di dalam blog, sekadar mencuba memandangkan ramai di antara sahabat saya mula menceburkan diri di dalam arena blogger ini.

Setelah berfikir lama, saya dan keluarga telah membuat keputusan untuk menceburkan diri di dalam bidang seumpama ini memandangkan kami juga mempunyai sedikit minat dan pengetahuan melalui hasil kajian, pemerhatian dan melalui pembacaan majalah.

Dan, wujudlah KURNIAESA ENTERPRISE (001787084-K) di mana kami telah memilih untuk mengusahakan serta membekalkan hasil ternakan ikan keli organik dan hasil taugeh segar.

Makna perkataan ' KURNIAESA' ini telah di ilhamkan oleh isteri saya, Habsah binti Yusoff dengan maksud asalnya' semua ini berjaya disebabkan oleh kurnia dari yang Maha Esa..' dan bermula dari situlah perkataan tersebut di singkatkan menjadi KURNIAESA.

Walaupun begitu, saya akui untuk memulakan sesuatu yang baru pasti ada cabaran dan dugaan, namun ini semua akan saya jadikan sebagai motivasi untuk pergi dengan lebih jauh di dalam bidang ini.


0 comments:

click

Subscribe Now: standard